Jan van Eyck: Jezus w akademiku {wg. Karoliny Danek}

10/02/2013 § Dodaj komentarz

danek

„Gdy mieszkałam w Łodzi, pewnego razu śnił mi się akademik. Chciałam wziąć prysznic, ale wszędzie było obskurnie, w końcu znalazłam pokój, w którym na końcu były kabiny, ale żeby się tam dostać trzeba było minąć kilka łóżek. Na jednym z nich leżał Jezus z obrazu van Eycka. Dość makabryczny widok, pilnowali go ochroniarze, no i pod sufitem wisiały ręce i nogi… Poziom absurdu na tyle wysoki, że postanowiłam go zapamiętać”.

 

karolina danekKarolina Danek: rocznik ’91, studiowała przez rok animację w Łodzi; aktualnie mieszka i studiuje (Akademia Muzyczna, klawesyn) w Krakowie; prowadzi stronę „Opowiem Ci bajkę, jak kot palił fajkę” (na blogspocie i facebooku); blog autorski :tu: a strona :tu: W bieżącym roku wydawnictwo Centrala – Mądre komiksy opublikuje jej debiutancki komiks pt.: „Za furtką” (do scenariusza Dominiki Węcławek).

Tagged: , , , , , , , , , , ,

Dodaj komentarz

What’s this?

You are currently reading Jan van Eyck: Jezus w akademiku {wg. Karoliny Danek} at Kopiec Kreta.

meta