Comic Invasion Berlin 2015

16/04/2015 § Dodaj komentarz

COMICINVASIONBERLINW ubiegłym roku późno dotarła do mnie informacja, że w Berlinie odbędzie się jednodniowy event o nazwie Comic Invasion Berlin. Nawet jeśli chciałbym wówczas jechać, to nie było najmniejszych szans, ponieważ w tym samym dniu miała miejsce Bydgoska Sobota z Komiksem. Nie mogłem się z niej wykręcić, nawet jeśli bym chciał, ponieważ obiecałem Maciejowi, że przyjadę do BYD, aby wygłosić małą prelekcję o komiksach i picturebookach dla dzieci. Dlatego miast do Berlina, pojechałem w przeciwnym kierunku.

Za to Weronika i Grzegorz trafili na imprezę. Ich relacja na blogu Lupus Libri wzbudziła moje zainteresowanie (klik! klik!), dlatego obiecałem sobie, że jeśli w 2015 Comic Invasion Berlin się odbędzie, to pojadę.

Comic Invasion Berlin

Wyjeżdżam jutro, nie powiem, jaram się. Ponieważ w tym roku całość potrwa dwa dni (sobotę i niedzielę – z programem można zapoznać się tu: klik! klik!). Dodatkowym smaczkiem jest premiera książki Tuff Ladies. 24 Remarkable Women of The History artysty, którego pamiętam z ubiegłorocznej Ligatury. Wówczas Till Lukat zdobył pierwsze miejsce podczas pitchingu. Nie miał wówczas gotowej całej książki, ale ciekawie o niej opowiadał. Dlatego tym bardziej jestem interesuje mnie, jak kompletna praca będzie wyglądała. Anglojęzycznym wydawcą jest poznańsko-londyńska Centrala (klik! klik!). Warto dodać, że album ukarze się również w Holandii (w oficynie Uitgeverij Xtra).

Okładka:Tuff Ladies
Przykładowe plansze:

Till Lukat   frida kahlo

Tuff_Ladies   princess diana

Tagged: , , , , , , , , , , ,

Dodaj komentarz

What’s this?

You are currently reading Comic Invasion Berlin 2015 at Kopiec Kreta.

meta