Rozwiązanie plebiscytu z „88/89”

05/07/2014 § Dodaj komentarz

Sierotka, czyli Dżejms, dziś z rana wylosował. Chociaż, gdyby wiedział, gdyby mógł przeczytać, że napisałem o nim „sierotka”, a nie „sierotek” (bo przecież nie „sierota”, w końcu żyjemy razem już 12 lat!), to pewnie kolejny raz, w ramach zemsty, nasikałby na stojącą w przedpokoju miotłę.
Dżejms

Mój mały, słodki koteczek, który znany również innym jako Czarny Pan, Czarna Furia, Podły Sierściuch, Szatan, jedyny Pan i Władca łaskawie pomógł mi rozwiązać konkurs, jaki ogłosiłem w poniedziałek na stronie Są komiksy dla dzieci, w którym można było wygrać trzy egzemplarze komiksu 88/89 autorstwa Michała Rzecznika (scenariusz) i Przemysława Surmy (rysunki) od Wydawnictwa Widnokrąg.

88 89

Początkowo nie chciał współpracować, a tak się namęczyłem wypisując na małych kartkach nazwiska wszystkich 130 osób, które zgłosiły swój akces. Próbowałem mu wytłumaczyć zasady: na stole leżą kartki z nazwiskami, zwinięte w małe kuleczki i wystarczy, że swoją piękną łapką, zrzuci na podłogę trzy z nich. Usiadł obok nich w pozycji „na sfinksa” i tylko „miau, miauuuuuuuu”, co w wolnym tłumaczeniu znaczy: „Daj żreć!”. Dałem. Podjadł. Potem znów postawiłem go na stole, zachęcałem do zabawy, ale nie bardzo był chętny.

W końcu za pomocą kiziadełka przekonałem go do działania i oto są zwycięzcy:
– Misia Turowicz
– Roksana Robok
– Nina Kulik

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie. Gratuluję zwycięzcom! Ze wszystkimi wymienionymi wyżej osobami skontaktuję się w niedzielę wieczorem, bo teraz wybywam nad rzekę pograć w badmintona, poleżeć na trawie i przeczytać do końca Dwudzieste siódme miasto Jonathana Franzena.
Tych, którzy nie mieli szczęścia w konkursie, zapraszam na zakupy do sklepu, choćby tu: klik! klik!

slodycze

{zdjęcie książki we wpisie z bloga Moniki Obuchow, czyli stąd: klik! klik!}
Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

Skomentuj

What’s this?

You are currently reading Rozwiązanie plebiscytu z „88/89” at Kopiec Kreta.

meta

