Drugi tom klasyki

30/05/2011 § 4 Komentarze

 Za niecałe dwa tygodnie (dokładnie 9 czerwca!) ukaże się wznowienie, w ramach kolekcjonerskiego wydania realizowanego przez oficynę „Prószyński Media Sp. z o.o.”, drugiego tomu przygód Funky Kovala – „Sam przeciw wszystkim”. Wznowienie serii przez „Prószyńskiego”, to już piąte, zeszytowe wydanie Funky Kovala w PL. „Zeszytowe” ponieważ dostępne jest również e-wydanie. Pierwotnie zeszyt „Sam przeciw wszystkim” jako „Funky Koval II” ukazywał się przez 13 numerów w miesięczniku „Fantastyka” (od numeru 5 z 1985 roku do numeru 6 z 1986 roku), pierwodruk był w wersji czarno-białej. Każdy kolejny odcinek w „Fantastyce” nosił swój osobny tytuł, które w żadnym innym wydaniu nie zostały powtórzone. W najnowszym wydaniu w ramach „kolekcjonerskich dodatków” zamieszczone zostaną: szkice okładek, dodatkowe sceny, przygotowane z myślą o posterach Funky’ego, a także krok po kroku pokazany proces powstawania planszy. Cena okładkowa/wydawcy dla drugiego zeszytu została utrzymana i wynosić będzie 21,90 zło.
W czwartek dostałem do zrecenzowania pierwszy tom. Od kilku dni głowię się nad tym, jak się zabrać, do napisania recenzji z „Bez oddechu”. Mam wątpliwości, jak należy pisać o klasyce. Czuję się tak, jakby ktoś poprosił mnie, abym napisał recenzję z „Pana Tadeusza” Mickiewicza. No, może trochę przesadziłem. Może faktycznie przesadziłem, ale w końcu Funky Koval to również klasyka.

Przy okazji polecam śledzić autoryzowaną fanowską stronę Funky Kovala oraz profil FunkyKovala.pl na fejsie.

Tagged: , , , , , , , ,

§ 4 Responses to Drugi tom klasyki

  • „Mam wątpliwości, jak należy pisać o klasyce. ”

    Tak żeby aż furgotało… Ale tak poważnie to chyba masz racje… Ja się np w recenzowanie Kovala postanowiłem nie mieszać:>. Jest jednak w tym wszystkim plus. Komiks jest polski więc tłumacz cie nie będzie nachodził.

    A jak wydanie? Widziałem nieprzychylne opinie… Przynajmniej nic nie odpada jak u Rosińskiego?

  • Experyment pisze:

    I ja miałam ten problem. Jako tako się udało, choć tak średnio się z tym czuję ;) Ale się nie poddaję – będę pisać też o drugim tomie!

    Premiera kolejnego Kovala przypada w moje urodziny!! :D :D

    Dorotka

Skomentuj

What’s this?

You are currently reading Drugi tom klasyki at Kopiec Kreta.

meta